Instagram

sábado, 26 de noviembre de 2016

Goita, sembla que neva!!


Vaaaa, ja tenim aquí les primeres enfarinades!!!! I és curiós, però és el primer any que no estic frenètic amb l'arribada de les primeres neus, normalment a aquestes alçades de la temporada ja estava tot boig per poder esquiar, en canvi aquest any, si no fos perquè no para de ploure, seguiria pedalant tranquil·lament!!
No és que no en tingui ganes, el contrari, però suposo que el fet de tenir el cap centrat amb la Transpyr m'ha fet "descuidar" una mica l'arribada de l'hivern. Nomes obrir el Facebook ja em recorda que fa 1, 2 o 3 anys ja estava amunt i avall amb els esquís, i aquest any només he tret el nas per Masella un cop, tampoc vull triturar els esquís encara, ja tindré temps!!
Tot i que ara si, sembla que ja tenim l'inici de temporada aquí pel que diuen els del temps, aquests aspirants a meteoròlegs, que en prou feines arriben a escriptors d'horòscop... Ja arriba l'època de controlar compulsivament l'SnowForecast i anar veient com una predicció de 200cm de neu prevista per 4 dies vista es va fonent com un glaçó, fins a quedar-se en uns miserables, però benvinguts a vegades,  20cm de neu pols. Això si el vent no se l'emporta i ens quedem en res... En fi que ja tenim l'hivern aquí!!
Ara és qüestió  de deixar les bicis ben netes i penjar-les per uns quants mesos, si no és que, per variar, les haig de treure d'aquí 2 dies per falta de neu... Toca començar a posar els esquis a punt i pensar en muntanyes, canals, pells de foca, grampons... I alguna que altre cursa! Skimo season is on!!!
Aquest any la intenció és participar a l'Open Font Blanca la cursa d'Ordino, que l'any passat ja vaig córrer, però que per culpa del mal temps, una nevada acollonant la nit abans, van haver de modificar el recorregut. Un recorregut xulíssim, amb crestes, canals, baixades tècniques... Que va quedar en 3 pujades i baixades a un coi de pista d'esquí... En fi, que em vaig quedar amb les ganes i aquest any a veure si podem fer el circuit original! A més em va enganxar just en l'època que se'm va acabar d'espatllar el tiroides del tot, i anava deixant un rastre de gotes d'oli negre recremat i treien fum negre per les orelles!
Si és pot, em faria gràcia tornar a córrer la Molina-Vallter SkiMarathon, una cursa que ja he fet abans però que val molt la pena!! Un recorregut molt divertit, una bona distància (41km) i que és la de casa!! A veure si aquest any tenim prou neu per poder fer-la...
També tinc ganes d'escapar-me més sovint cap al Pallars, a descobrir muntanyes noves, i repetir l'escapadeta de primers de març a la zona el Beaufort, a veure com se les foten els "Capos" a la PierraMenta!! I ara somiant una miqueta, i ja que estem amb el TranspyrProject no estaria malament fer la travessa dels pirineus amb un parell de fustes als peus... Cabòries meves jejeje.
Au va, a treure'm les bicis del cap una mica, que ja tindré temps de pedalar l'any que ve, amb la que m'espera!! (Això no m'ho crec ni jo!!! XD)


No hay comentarios:

Publicar un comentario